SPECIFIKA KOMUNIKACE S PŘÍBUZNÝMI KLIENTŮ

- Termín: 13.5.2021
- Místo konání: Učebna JVN, Palackého nám.175, Uherské Hradiště / v budově UniCredit Bank/
- Harmonogram: od 9 do 15:00 hodin
- Lektor: Mgr. et Mgr. Alžběta Uhlířová
- Variabilní symbol:
Úvod - zjištění potřeb účastníků, shrnutí principu sociální služby (pomoc vs podpora, vymezení hranic, zásady).
Osobnost příbuzného a jejich nejčastější problematické způsoby jednání (nespolupráce, nepřiměřené požadavky na péči, požadavky v rozporu s potřebami a přáním klienta, opovržení, agrese, aj.).
Specifické situace v kontaktu s příbuznými – příklady z praxe.
Řešení – možné kroky při jednání s příbuznými, způsob komunikace, typy z praxe.
Charakteristika klienta s problémovým chováním (typické příklady z praxe), přístup a vhodná komunikace s těmito klienty (cílová skupina: senioři, senioři s demencí).
Závěr – shrnutí, otázky, zpětná vazba.
Cena:
Zálohová platba : 1.250 Kč/osobu, po přihlášení obdržíte fakturu
Skupina účastníků 12000 Kč. Nemusíte cestovat, školení uskutečníme u vás.