SPECIFIKA KOMUNIKACE S PŘÍBUZNÝMI KLIENTŮ

SPECIFIKA KOMUNIKACE S PŘÍBUZNÝMI KLIENTŮ

Úvod – zjištění potřeb účastníků, shrnutí principu sociální služby (pomoc vs podpora, vymezení hranic, zásady).
Osobnost příbuzného a jejich nejčastější problematické způsoby jednání (nespolupráce, nepřiměřené požadavky na péči, požadavky v rozporu s potřebami a přáním klienta, opovržení, agrese, aj.).
Specifické situace v kontaktu s příbuznými – příklady z praxe.
Řešení – možné kroky při jednání s příbuznými, způsob komunikace, typy z praxe.

Cena

Zálohová platba:

1400 Kč (nejsme plátci DPH)

(Po přihlášení Vám bude zaslána faktura)

Další nadcházející akce

Sexualita a intimita v sociálních službách_WEBINÁŘ
AML včetně posledních novinek
UMĚLÁ INTELIGENCE PRO VAŠI PRÁCI I VOLNÝ ČAS PRAKTICKY

UMĚLÁ INTELIGENCE PRO VAŠI PRÁCI I VOLNÝ ČAS PRAKTICKY

Datum: 28.04.2025

Lektor: Ing. Vítězslav Klement, MBA

Toto jednodenní školení poskytne účastníkům přehled o efektivním využití umělé inteligence (AI) v personalistice, účetnictví, marketingu, řízení firem nebo administrativě. Seznámíme se s aktuálními trendy v AI a jejími praktickými využitími v našem životě. Prakticky si vyzkoušíme práci s textově a vizuálně generativními nástroji, jako jsou ChatGPT, DALL•E či Midjourney, a účastníci budou ze školení odcházet s vlastnoručně vygenerovanými výstupy. Důležitou součástí bude také pochopení právních a etických aspektů používání AI, včetně ochrany dat, soukromí a autorských práv. Po absolvování školení budou účastníci vybaveni praktickými dovednostmi pro okamžité využití AI ve své profesní praxi.

Detail
Jarní novinky pro mzdové účetní
MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ PRO PERSONALISTY