SPECIFIKA KOMUNIKACE S PŘÍBUZNÝMI KLIENTŮ

SPECIFIKA KOMUNIKACE S PŘÍBUZNÝMI KLIENTŮ

Úvod – zjištění potřeb účastníků, shrnutí principu sociální služby (pomoc vs podpora, vymezení hranic, zásady).
Osobnost příbuzného a jejich nejčastější problematické způsoby jednání (nespolupráce, nepřiměřené požadavky na péči, požadavky v rozporu s potřebami a přáním klienta, opovržení, agrese, aj.).
Specifické situace v kontaktu s příbuznými – příklady z praxe.
Řešení – možné kroky při jednání s příbuznými, způsob komunikace, typy z praxe.

Cena

Zálohová platba:

1400 Kč (osvobozeno od DPH)

(Po přihlášení Vám bude zaslána faktura)

Další nadcházející akce

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách

Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách

Datum: 06.10.2023 - 25.11.2023

Lektor: Kolektiv akreditovaných lektorů Vzdělávací agentury JVN

Akreditovaný kurz 150hodin / 94h teorie + 56hodin praxe/ je ukončen závěrečnou zkouškou. Obdržíte osvědčení s celostátní platností - potvrzení o rekvalifikaci. Kurz neplatíte.

Detail
Podzimní novinky pro mzdové účetní
NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE

NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE

Datum: 26.10.2023

Lektor: Dana Blažková

Po třech letech se zákoník práce znovu dočká dalších významných změn.

Detail
Cestovní náhrady a vše kolem
Jednatel z účetního a daňového hlediska